Pages

Friday 21 September 2012

Di RuMAh SecaRa OnlinE



Salam Sejahtera.......





     Macam yang anda tahu , sejak akhir-akhir ini ramai yang mencari perniagaan dari rumah. Perniagaan dari rumah bermaksud menjalankan sesuatu perniagaan yang tidak memerlukan ruang kedai atau pejabat sebaliknya hanya dilakukan di rumah. Perniagaan dari rumah boleh dilakukan secara partime atau sampingan. Biasanya ramai suri rumah mencari kegiatan sampingan yang boleh dilakukan bagi memenuhi masa yang banyak di rumah. Secara tidak langsung menambahkan pandapatan seisi keluarga dan meringankan beban suami.



      Antara perniagaan yang boleh dilakukan d irumah pada masakini ialah perniagaan secara online menggunakan internet. Anda boleh menjual pelbagai jenis produk seperti baju kanak-kanak, pakaian wanita, cadar, dan sebagainya. Ada juga yang membuat sendiri cupcake untuk dijual. Anda juga boleh memberi perkhidmatan membuat blog, laman web, designer, dan lain-lain lagi. Banyak lagi sebenarnya perniagaan yang anda boleh lakukan di rumah, anda boleh fikirkan sendiri saya rasa untuk cara lain. 



     Dengan cara ini anda dapat menjalan bisnes anda dan mudah dan menjimatkan masa. Selain itu anda akan dapat sambutan yang mengalakkan nanti. Apa pun anda mesti  menggunakan  strategi anda .




Thank kerana sudi membaca maklumat daripada  saya .........



POSTED BY KARTIKA.....

No comments:

Post a Comment