Pages

Tuesday 11 September 2012

Busines Opportunity ( PERNIAGAN TUDUNG )



Assalamualaikum...

     Saya ingin cadangkan kepada siapa yang ingin membuka perniagaan. Inilah masanya dan peluang anda untuk memulakan perniagaan dengan cadangan yang saya kongsikan kepada anda yang ingin membuka perniagaan dengan penjualan tudung. Bagi saya peluang untuk membuka perniagaan tudung ini amat luas. Ia hanya  memerlukan yang modal yang tidak besar . 
        
      Cuma kami ingin sarankan supaya anda pandai memilih tempat pemborongan dengan harga yang rendah dan kualiti yang bagus. Anda juga haruslah pandai pergi tempat- tempat yang berlainan untuk membezakan harganya. Selain itu, kami cadangkan supaya anda menjual harga tudung pada harga yang berpatutan supaya pelanggan percaya dan anda juga perlu menjual tudung kualiti yang bagus. Supaya pelanggan anda menjadi pelanggan yang setia dan berpuas hati kepada penjualan anda dan saya beranggapan pelanggan anda juga akan memberitahu dan memperkenalkan perniagaan anda kepada kawan-kawan mereka. 

 Saya harap apa yang saya cadangkan mengenai peluang perniagaan ini akan memberi sedikit manfaat dan panduan kepada anda.:-)

Dibawah ini adalah antara jenis - jenis tudung :-
   
Tudung 3 Tone Obama



Bawal Plain






Tudung Obama
Syria Permata



  
Inner Tudung 



                                - Sangat cantik, senang dipadankan dengan shawl ataupun tudung syria-




shawl
Tudung Ekin

New Tudung Siti
Tudung Nurkasih

  
Bawal Cotton 4 Segi Bawal












POSTED BY KARTIKA :-)


No comments:

Post a Comment